Pomoč potrošačima
Dužnost odgovornosti
Dobavljač se trudi kako bi se osigurala ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene , mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne uspije ispraviti podatke na Internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućiti ga da odustane od ugovora ili zamijeniti naručeni proizvod.
Dobavljač nije odgovoran za mišljenja o proizvodima napisanih od strane posjetitelja. Ponuditelj će prije objavljivanja mišljenja pregledati i odbiti one koji sadrže očite neistine, zabludu ali su uvredljive. Dobavljač nije odgovoran za informacije i mišljenja i oslobođen je bilo kakve odgovornosti koje proizlaze iz podataka u dokumentima.
Iako dobavljač nastoji pružiti točne slike o prodajim artiklima, sve fotografije snimljene su simbolički. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.
Pritužbe i sporovi
Moje Vjenčanje d.o.o. poštuje postojeće zakone o zaštiti potrošača. Trudi se i također radi na tome da ispuni svoju dužnost uspostavljanja učinkovitog sustava za rješavanje prigovora i odredio je osobu koju, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonom ili putem e-maila. Postupak za podnošenje žalbi je dostupan na web stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv.
Dobavljač potvrđuje, u roku od pet radnih dana , da je primio pritužbu i javiti će kupcu koliko dugo će se raspravljati i informirani o proceduri.
Dobavljač je svjestan osnovne značajke potrošačkog spora, što se tiče sudskih sporova, te njegoveasimetrije između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju spora. To je jedna od glavnih prepreka za kupca da ne pokrene postupak pred sudom. Dakle, dobavljač traži najbolji način za rješavanje bilo kakvih nesuglasica mirnim putem.
Komunikacija
Korisnici usluga će biti kontaktirani putem komunikacije na daljinu samo ako korisnik to dozvoli. Korisnik može navesti u zahtjevu procesu.
Oglasna elektronska pošta će sadržavati sljedeće elemente:
- jasno i nedvosmisleno će biti označena kao reklama,
- pošiljatelj će biti jasno viđen,
- različitih akcije, promocije i druge marketinške tehnike, bit će označene kao takve. Također će navedeni uvjeti sudjelovanja u njima,
. biti jasno izneseni na takav način da se može odjaviti primanje reklama i ukoliko,
- korisnik ne želi neće primati reklamne poruke, dobavljač će to poštovati.